vineri, 29 iunie 2012

Selectionerul Germaniei explica infrangerea cu Italia


Selectionerul Germaniei, Joachim Low, a explicat infrangerea neasteptata suferita de echipa sa in fata Italiei, in semifinalele Campionatului European.
"In prima repriza, dupa acest prim gol ce putea fi evitat la centrarea lui Cassano, am fost dezorganizati. Am studiat comportamentul lui Cassano si el ar fi trebuit sa fie oprit de fundasul nostru. Am fost neatenti si am primit doua goluri. In fata Italiei este foarte greu sa intorci scorul, chiar daca echipa mea a jucat foarte bine. 

Imi felicit jucatorii pentru modul in care au incercat sa revina. Stiam ca Italia este mai puternica decat in 2010. Prandelli a schimbat jocul acestei echipe, a facut-o mai ofensiva. Are doi super atacanti si un metronom ca Pirlo care stie sa-i serveasca foarte bine", a afirmat Low.

Italia a invins Germania si merge in finala de la Kiev (Video)

Echipa nationala de fotbal a Italiei a invins, joi seara, reprezentativa Germaniei, in cea de-a doua semifinala de la Euro 2012, scor 2-1, calificandu-se in ultimul act al intrecerii, ce va fi gazduit de Kiev.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu